donderdag 16 juli 2020

Jasper Verstand stopt als wethouder

Gisteren heeft Jasper Verstand aangegeven dat hij per 1 oktober 2020 stopt als wethouder in Renkum namens D66. Na zes jaar als wethouder en veertien jaar als prominent D66-politicus wil hij meer tijd gaan besteden aan zijn gezinsleven en een nieuwe weg inslaan voor wat betreft zijn werkzame leven.

Wij kennen Jasper als een gedreven en betrokken persoon die staat en gaat voor waar hij in gelooft. Zowel op inhoudelijk als op sociaal gebied is hij in staat te verbinden en streeft hij het goede na voor de samenleving zonder daarbij de individuele menselijke maat uit het oog te verliezen. Hij mag terecht trots zijn op wat hij door de jaren heen voor de Renkumse inwoners heeft bereikt.

Dat Jasper nu kiest voor een andere balans tussen werk en privé is hem van harte gegund en uiteraard respecteren wij als D66-fractie en -bestuur dan ook volledig die keus. We wensen Jasper al het goede toe bij alles wat hij gaat doen. Ook willen we hem hier en nu bedanken voor alles wat hij vele jaren voor Renkum maar ook voor D66 heeft betekend; als politicus en als mens.

Wij weten dat Jasper D66 in het algemeen en D66 Renkum in het bijzonder een warm hart zal blijven toedragen. Vanuit die wetenschap zullen we dan ook doorgaan op de ingeslagen weg, wetende dat hij vanaf 1 oktober weliswaar geen actieve bijdrage meer levert in de dagelijkse politiek maar nog wel een betrokken en gewaardeerd D66-lid zal blijven.

Jasper, dank voor alles en het ga je goed!

Fractie D66 Renkum
Bestuur D66 Renkum